מוצרים ושירותים

כוכבית  - מס' מקוצר למיתוג העסק

מרכז הכוכביות הארצי משווק בישראל כבר למעלה מ-12 שנה מספרי כוכביות לחברות ולארגונים המובילים.
כוכבית הינה מספר חיוג מקוצר בין 4 ספרות. הכוכבית היא מספר וירטואלי המנותב למס' המלא של הלקוח ( לדוגמא- XXXXXXXXX)  אותו אנו דואגים לחבר בכל מפעילי התקשורת בישראל.
כוכבית מיועדת לחברות שרוצות למתג את העסק שלהם ולפרסם מספר קליט וקצר שהלקוחות יזכרו ויתקשרו!

בין לקוחותינו המרוצים נמצאים משרדי ממשלה, בנקים, עיריות, חברות נדל,ן, קופות החולים, חברות הרכב, מסעדות, רשתות קמעונאיות ועוד.

Star Touch – סטאר טאץ  : הדור הבא של הכוכביות בישראל


בתחילת 2014 בהשקה רכה אך מאסיבית נולד מיזם חדש בשם Star Touch אשר מביא שדרוג מהותי לכוכבית הקיימת ומהווה פיתרון לבעיה כואבת לכל מרכזייה עם נתב שיחות.

איך השדרוג לסטאר טאץ עובד?

1. בעת החיוג (מספר מלא או מקוצר) המערכת :

  •  מזהה את השפה המובנית במכשיר
  • עוצרת את החיוג (לא "מבזבזים" שיחה).
  • לפי השפה המובנית במכשיר, פותחת תפריט ובו אפשרויות לניתוב.
  • לחיצה על אחד הטאבים מאפשרת מעבר ישיר לשלוחה המבוקשת.
  • נוצרת אפשרות מעבר ישיר לשלוחה רצויה/צ'אט עם נציג א וקישור ישיר לאימייל.

2. הלקוח רואה את האפשרויות על הסמארטפון ויכול לבחור :

  • לבצע פעולות עצמיות באתר אונליין ללא צורך בעזרה של נציג שירות.
  • ללחוץ על הטאב הרצוי (לדוגמא: מכירות/תמיכה טכנית) ולהגיע ישירות  לשלוחה המבוקשת.
  • ללחוץ על הטאב המפנה לשיחת צ'אט עם נציג שרות (לא חובה ניתן לשינוי).
  • לקבל על גבי המסך, מידע עדכני שתרצה לשדר לו (שעות פתיחה, רשימת סניפים, מבצעים).
  • ללחוץ על הטאב המפנה ישירות  לאימייל.

יתרונות ה- star touch

1. ראשית, חדשנות. בעולם ש"מדבר mobile" חשוב שתהיו שחקנים מובילים.
2. חיסכון מובהק בעלויות תפעול/ מרכזנית.
3. מוקד שרות רוצה וצריך להתייעל כל הזמן, הן מול הלקוח והן ברמה הטכנולוגית תפעולית.
4. המידע מוצג ויזואלית – חזותית, אין צורך להקשיב להקלטה, לשנן את מספרי השלוחות ולזכור.
5. המערכת מזהה את השפה המוגדרת במכשיר וכל המידע יופיע מיידית בשפה המתאימה ללקוח.
6. מסך התצוגה אשר מוצג ללקוח, נשלט על ידי המערכת והוא בר שינוי וניתן להתאמה אישית עבור הצרכים של כל ארגון. ניתן להוסיף שדות,
לשנות מיקום של נתונים וכן לקשר את התצוגה למידע עדכני ממערכת הלקוח: ניתן לדוגמא להציג על המסך של הלקוח שחייג 5400* ( משרד הבריאות) : "היום בבאר שבע אין חיסונים".
7. הלקוח יכול לשלוח ישירות מהנייד אימייל למוקד או לגורם מתאים אחר.
8. צ'אט- מידע רב ותשובות רבות אפשר לספק באמצעי זה.


עם Star Touch  כולם מרוויחים :
הלקוח שלא המתין,
המוקדן שלא זקוק להרגיע
והמוקד שמעניק יותר שיחות שירות ומכירה משיחות מודיעין

 

כוכבית, זוכרים, מתקשרים!
2552*
מרכז הכוכביות הארצי
רחוב לאונרדו דה וינצ׳י תל אביב, מיקוד 6473117
Wittix Design & Development by Wittix